Aga Byczot

Aga Byczot

Ninja od zadań specjalnych. Jej ponad kilkunastoletnie doświadczenie w PR i szerokie portfolio klientów z różnych sektorów pozwala spojrzeć na każdy projekt z innej perspektywy: jak na markę z konkretnymi wartościami, celami i planami rozwoju w przyszłości, ale też twór, który wcześniej czy później musiał się narodzić z autentycznych potrzeb. Karierę rozpoczynała w showbizie: opieka nad gwiazdami była dla niej codziennością. Przygodę z PR zaczęła w domu produkcyjnym Rochstar, gdzie promowała najbardziej popularne telewizyjne show w Polsce. Następnie wciągnął ją świat muzyki, sztuki i mody – tej ostatniej poświęciła kilka lat odpowiadając za wizerunek marek młodych projektantów. W pracy szukała spełnienia i idei, której mogłaby się poświęcić do reszty. Przełomowym momentem była realizacja kobiecej kampanii społecznej Fundacji Rak’n’Roll (z którą jest związana do tej pory) oraz ogólnopolskiej akcji zbiórki obuwia dla bezdomnych z WoshWosh, kiedy to odkryła w sobie aktywistkę i społecznicę. Dziś już wie, że jej serce bije mocniej do wszelkich inicjatyw społecznych niosących za sobą realną zmianę, także działań nastawionych na aktywizację środowisk kobiecych. Siłę widzi w jedności, solidarności i wzajemnym wsparciu kobiet.

Follow Aga Byczot

Krótki opis

Ninja od zadań specjalnych. Jej ponad kilkunastoletnie doświadczenie w PR i szerokie portfolio klientów z różnych sektorów pozwala spojrzeć na każdy projekt z innej perspektywy: jak na markę z konkretnymi wartościami, celami i planami rozwoju w przyszłości, ale też twór, który wcześniej czy później musiał się narodzić z autentycznych potrzeb. Karierę rozpoczynała w showbizie: opieka nad gwiazdami była dla niej codziennością. Przygodę z PR zaczęła w domu produkcyjnym Rochstar, gdzie promowała najbardziej popularne telewizyjne show w Polsce. Następnie wciągnął ją świat muzyki, sztuki i mody - tej ostatniej poświęciła kilka lat odpowiadając za wizerunek marek młodych projektantów. W pracy szukała spełnienia i idei, której mogłaby się poświęcić do reszty. Przełomowym momentem była realizacja kobiecej kampanii społecznej Fundacji Rak’n’Roll (z którą jest związana do tej pory) oraz ogólnopolskiej akcji zbiórki obuwia dla bezdomnych z WoshWosh, kiedy to odkryła w sobie aktywistkę i społecznicę. Dziś już wie, że jej serce bije mocniej do wszelkich inicjatyw społecznych niosących za sobą realną zmianę, także działań nastawionych na aktywizację środowisk kobiecych. Siłę widzi w jedności, solidarności i wzajemnym wsparciu kobiet.